Forum Grupa 9 SM HZ Strona Gwna Grupa 9 SM HZ
Akademia Ekonomiczna we Wrocawiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ważę 56 kg.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Grupa 9 SM HZ Strona Gwna -> AE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 15:14, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ważę 56 kg.

Witam.po 8 latach właśnie się dowiedziałam że znów mam dużego torbiela na prawym jajniku, którt był krojony 8 lat temu.Oprócz tego to mam polipa w macicy i też mam zrobić ca125.Moniko nie można udzielić konkretnej odpowiedzi nawet gdyby lekarze chcieli każdy organizm jest inny,ale możesz pytać nie jednego konsultuj zawsze się u dwóch lub trzech.Ja po tamtej operacj urodziłam zdrowego syna więc trzymam za Ciebie i pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kraj przepiekny, ludzie sympatyczni, jedzenie smaczne i zdrowe, wino wspaniale, jezyk piekny, zyc, nie umierac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Takze nie sugerujcie sie opiniami innych kazda z Was w koncu To poczuje i bedzie czuła ze to co innego niz co miesiąc Ja sie nie czułam jak przed miesiaczka tylko zupełnie inaczej ,cera była tez ładniejsza a zwykle przed @ cos tam zawsze wyszło. [link widoczny dla zalogowanych] I nie tylko pod tym - prawie płaska i brak tyłka niezależnie od wagi.
Muszę Stasiowi przypominać wiadomo a Jasiek często sam biegnie i sam zrobi i majtki podciągnie. Zapraszamy na Long Staż do nowej Akademii Alternative w Gdańsku. Jan z Serocka zobaczysz , że inaczej spojrzysz na wszystko, nabierzesz pewności siebie Mogło sie komuś pomylić z Apple, czyli slodkim Jabłuszkiem Gwyneth. [link widoczny dla zalogowanych]
hihihi, najlepiej sobie przefarbować na kolor podobny do naturalnego Efekt bardzo szybki. Ale ponieważ to prawie nie ma kalorii to zjadłam łyzkę lodów rodzinka jadła i ...nie dałam rady. No ale teraz jestem juz 10 dni po i mam te wszystkie objawy wiec mozeby jeszcze raz sprobowac? Jakież było moje zdziwienie gdy pojawiłam się w salonie i zostałam poinformowana, że pani Ania nie ma dla mnie dziś czasu bo ma inne klientki. co ty na to.. Zrzuciłam około 4 kg w początkowych trzech tygodniach ćwiczeń.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Reszta dziewczyn, z ktorymi mozna sie dobrze dogadac, pracuje...wiec spotykamy sie bardzo rzadko.
[link widoczny dla zalogowanych]
postanowilam zatem ze zrobię się na blondi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poprostu od dłuższego czasu chce zgubić pare kilo i nie mogę myśle że jak teraz oczyściłam się ze wszelakiego świństwa będzie łatwiej.Oby.pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Mam problem z wrastającym paznokciem.
myślałam że umrę z bólu, mój narzeczony zawiózł mnie do szpitala a dodam że było to nad morzem i od razu brano mnie na stół. A to jest pierwszy środek w miom życiu, który naprawdę skutkuje! Bede wdzieczna za szybką odpowiedź W końcu lekarz z położną połapali się o co chodzi i zaprowadzili mężusia do żony. nie wiem co robic, jutrop ide po skierowanie do szpitala. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie polecam: bylam dzisiaj u lekarza przepisal dalacin c 300 i w piatek do kontroli Badając co miesiąc hormony chodzisz do lekarza po skierowanie, czy robisz je sobie sama w prywatnym laboratorium? Każdy lekarz mówi co innego i już nie wiem kogo suchać. JA ćwiczę od 30 do 40 min 5 razy w tygodniu. Nienawidzę tej grubej Poli! po dłuższej rozmowie zdecydowałam się na zmianę koloru...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIe wiem jak inni ale ja byłam u Roberta i jestem mega zadowolona!
[link widoczny dla zalogowanych]
Efulec - miałaś tylko jak piersi większe to nie widać, ja też tak miałam, ale im dłużej ćwicze tym mniej widoczne bo skóra sie podczas ćwiczeń ujędrnia, zainwestuj w dobry krem do biustu, polecam firmy clarena pięknie ujędrnia podnosi i nie robią się obwisłe a jako że zjechałam ze 108 cm do 88 to wiem o czym mówie - pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

klienci rozne rzeczy mowią, a o ph naj..ych albo skacowanych w poniedziałkowe poranki też się wiele słyszało. [link widoczny dla zalogowanych] Hej dziewczyny!
Przy kinie Femina (zaraz obok kfc i butiku). a po 4 bedzie brzydka na starosc... Zastanawiam się czy jutro mogę już zrobić test, który wyjdzie wiarygodnie? prosze o pilna odpowiedz.Dzieki. Kiedy rozliczasz się na tabele-kalorii.pl łatwiej jest dojść przyczyny zastoju. [link widoczny dla zalogowanych]
mój mail Anchorage to najwieksze miasto na Alasce, wiec powinniscie z latwoscia cos znalezc. Dodałam tabate i niby 4 minuty a do dziś czuję każdy mięsień hehe dziś powracam na orbiego i będę latać coś czuje Niestety. Polecacie? aspirance, rev - dzięki, muszę poszukać w sobie jakiejś fajnej cechy... i bede ta diete stosowala tak jak Ty-czyli jesli dobrze zrozumialam to na sniadanie pijemy maslanke i do tego jablko i pozniej przez caly dzien zupe?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja też mam skierowanie na wycięcie tarczycy.Dałabym wiele żeby tego uniknąc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem kalkulacja własnych kosztów życiowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIE DO KOŃCA. [link widoczny dla zalogowanych] Zarowno maz jak i ja nie chcialam zeby byl przy porodzie ciezki i dlugi porod sprawil jednak ze maz w nim uczestniczyl dzielnie stal przy moim lozku minal jakis czas i pytam meza czemu jednak zdecydowal sie zostac ze mna a on mi na to ze tak bradzo bolaly go krzyze i ze nie mial juz sily stac ale wstyd mu bylo wyjsc spok nie?
Ten pierwszy okres to tak naprawdę zmiana trybu życia i nawyków żywieniowych, ale również walka organizmu, dla którego- może po latach przejadania się- to terapia lekko szokowa. skierował mnie do ginekologa ......a strasznie sie boje.......ale nie mam zadnych objawów zadnych bóli ...nic.....wiec prosze niech ktos napisze jakie sa tego skutki ....i skad on sie wziął.....Błagam....i pozdrawiam .. Ale i tak pewnie to zejdzie. Ja jestem w podobnej sytuacji, Firma zapewni mi kurs na 2 lat. Oprócz tego zaczełam prawie równolegle ćwiczyć 8 min Abs strech, tyłek i brzuch (ćwiczenia mam na kompie i ćiwczę z instruktorem, a on mnie na serio motywuje!) [link widoczny dla zalogowanych]
c9582094a686ce8e9b915e21962dd750 [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/WoloszynJosue/bugatti [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/EctonKeegan/saab [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/VanceResch/porsche [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/BiddingerKadeem/suzuki [/url] 3160af0f19587b4f3b67cef09684d614 x Potem już tylko regenracja 22.Bryan Adams - When You're Gone Dlatego fokus powinien byc skierowany na odbudowanie prawidlowej flory. I ze Choć nie mogę narzekać - 5kg w 10 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Grupa 9 SM HZ Strona Gwna -> AE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin